2 Aralık 2014 Salı

Tığ İşi, Kız Çocuklar için Monster High Figürlü Şapka


İyi geceler...

Genelde blog yazılarımı bu saattler de hazırlıyorum. Ortalıktan el ayak çekilince ancak fırsat oluyor.
Bu yazıyı hazırlarken fark ettim ki kız çocukları için daha çok çalışmışım. Daha önce tığ işi çantasını hazırladığım monster high figürünün bu seferde beresini hazırladım. Vallahi çanta, bere vb derken monster high firması beni kadroya alacak bu gidişle.
Ve yine prensesim için bu bere...
Okulda pek havalı olduğunu söylüyor:)
Bu benim bere olarak ilk denemem. Baş ölçüsünü ayarlarken biraz zorlandım. İnternet den yaptığım kısa bir araştırmadan sonra aslında çokta zor olmadı doğrusu. İlk deneme olunca bu tür şeyler çok normal....Bunu başka bir yazıda inşallah şema ile birlikte detaylı olarak anlatmayı düşünüyorum. Çünkü o zaman istediğiniz boyutta kişiye göre berenizi ayarlayabilirsiniz. Figür kısmını çantada olduğu gibi keçeden yaptım.

Bir başka yazıda görüşmek üzere sevgiyle kalın. Denemek isteyenlere de kolay gelsin.

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş harika ellerine sağlık. İyi ki bloguma gelip yorum yapmışsın senin blogunuda tanıma fırsatım oldu böylelikle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz. Bende sizi tanıdığıma sevindim.

      Sil
  2. Merhaba :) Çok şirin olmuş ellerinize sağlık :)Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. My long internet lookup has at the end of the day been honored with professional points to write about with my
    CogniQ contacts. I d tell you that most of us site visitors actually are very much endowed to exist in a magnificent network with many lovely individuals with very beneficial things. http://www.healthcaresdiscussion.com/is-cogniq-scam-or-fake/

    YanıtlaSil